01 Nov

Fotokoutek na konferenci: Zaujměte návštěvníky jako nikdy předtím!

Konferencí, veletrhů a expo výstav se účastní stovky lidí, stejně tak se tam většinou nachází i množství prodejců. Každý se zamýšlí, jak svůj stánek odlišit a na první pohled zaujmout návštěvníky, a přimět je strávit co nejvíc času právě v tom svém. Jak k tomu může dopomoci FunFace fotokoutek?

FunFace fotobox je zážitek pro návštěvníky konference

Konference a veletrhy jsou pro návštěvníky především o zážitcích. Důvod, proč se lidé chtějí účastnit konference, veletrhu nebo expo výstavy je, potkat se se všemi společnostmi osobně, namísto neosobního klikání po webových stránkách online. Kvůli tomu mohou existovat desítky dalších stánků pro společnosti, které dělají téměř přesně to co vy. Jak se od konkurence odlišit? Nabídněte návštěvníkům zajímavý zážitek, který si zapamatují!

Fotokoutek je zážitkem, který ihned přitáhne pozornost, a navíc je takové focení velká zábava. S radostí se u vás zastaví i lidé, kteří vaši společnost doposud vůbec neznali. Vaši návštěvníci mohou navíc fotografie ihned sdílet na sociálních sítích, dokonce si je mohou odnést v tištěné podobě, což opět přitáhne pozornost dalších návštěvníků.

Fotokoutek jako marketingový nástroj

Co, kromě skvělých zážitků pro návštěvníky, pro vás ještě může fotobudka udělat? Marketing. Pokud host použije fotobudku na vyfocení sebe nebo svých přátel, pravděpodobně bude chtít dostat fotografii i na svůj e-mail a případně ji i nahrát na sociální sítě. Pokud využijete potenciál fotopozadí na míru, nebo celkově upravíte fotobudku pro svoji akci, můžete své logo, brand, či produkty díky vyfoceným návštěvníkům zadarmo dostat do povědomí velkého množství lidí. Navíc můžete díky rozeslání fotografií posbírat od návštěvníků i kontakty, které později využijete na zasílání newsletteru nebo jiných nabídek. I samotné fotografie budete moci použít pro budoucí marketingové účely, ať už na svých webových stránkách, v brožurách nebo ve videích.

Nové podstránky pro firemní web

Poslední věc, na kterou po akci nezapomeňte, je zřízení microsite s galerií všech fotek. Takto můžete poslat zprávu na všechny nově shromažděné e-maily a telefonní čísla s odkazem na galerii, kde si mohou stáhnout své fotografie nebo zobrazit všechny fotografie nafocené na dané konferenci.

Využijte to však i jako dobrou marketingovou příležitost. Ujistěte se, že máte na své podstránce více tlačítek výzvy k akci, aby se s vámi mohl okamžitě zkontaktovat každý, kdo má o vaše služby zájem, nebo by se o nich chtěl dozvědět víc.